blog review vol. 1

"All pictures are taken by Jenny (Silver Swallows)"
"All pictures are taken by Jana (breathe in)"
"All pictures are taken by Clara (cocoMathilde)"

14 comments:

  1. omg thanks so much <3 but the first photo of my blog review isnt mine its from a blog review from someone else ( juliaherz.blogspot.com) im sorry if it was misunderstanding... so maybe delete it because its not mine ;) but thanks soo much!! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. no problem , oh sorry don't knew that... gonna change it

      Delete
  2. oh dickes dankeschön jani♥

    ReplyDelete
  3. Oh wow! Wunderschöne Bilder!
    Follow you.

    ReplyDelete
  4. Dein Blog ist toll!
    http://rocknroll-mademoiselle.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. ich liebe deine Fotos. Sie sind so unglaublich schön im Detail. wow

    ReplyDelete
  6. Hey (:
    Schöner Blog, finde ich :)
    schau doch mal bei mir vorbei, lust auf gegenseitiges verfolgen? 
    http://selina-lilaliebe.blogspot.de/

    Liebste Grüße. (:

    ReplyDelete
  7. Omg du hast so tolle Bilder *_*
    Ich kann garnicht glauben das jemand wie Du MIR folgt :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha thank you :) ya kno iam not that good though

      Delete
  8. vielen dank nochmal :) ich habe vieeele seitenaufrufe hierdurch bekommen... aber ich wollt noch sagen das allererste bild in dem post hier, was bei dem blog shiver-swallows ist, das ist auch von mir ;) ist eigentlich egal, nur wegen dem copyright ;)
    liebe grüße

    ReplyDelete

Thanks for your comment :)